Τηλέφωνα επικοινωνίας

2752028976, 2752024167

Στείλτε μας e-mail

info@deyan.gr

Ωράριο εξυπηρέτησης

Δευ-Παρ, 7:45 έως 13:30

Συχνές ερωτήσεις

Δεν έχω νερό. Από πού μπορώ να πάρω πληροφορίες;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλ. 2752028976, 2752024167 καθημερινά, ώρες γραφείου από 7:30πμ έως 3:00μμ και στο τηλέφωνο βάρδιας 6975 863668 εκτός ωρών γραφείου.

Δεν έχω πρόβλημα με το νερό του σπιτιού μου, όμως θέλω να δω την ποιότητά του.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την ποιότητα του νερού.

Ο ενοικιαστής μου αποχώρησε από την ιδιοκτησία μου αλλά άφησε ανεξόφλητους λογαριασμούς. Τι πρέπει να κάνω ;

Συνιστάται στους ιδιοκτήτες ακινήτων, να φροντίζουν ώστε, οι ενοικιαστές τους να εξοφλούν, πριν αποχωρήσουν από το ακίνητο, τυχόν οφειλόμενους λογαριασμούς νερού.

Στο πληρωτέο ποσό του λογαριασμού μου συμπεριλαμβάνονται ποσά που αναφέρονται ως Τέλη Αποχέτευσης και Ειδικό Τέλος Ν. 1069/80. Τι σημαίνουν ;

Το ειδικό τέλος Ν. 1069/80 , υπολογίζεται σε ποσοστό 80% επί της αξίας του καταναλωθέντος νερού, και αφορά την κατασκευή έργων ή εξόφληση τοκοχρεολυσίων. Τη χρέωση αυτή ,αρχικά όριζε ο Ν. 1069/80 και εξακολουθεί να ισχύει με τις εξής τροποποιήσεις : Ν. 2839/2000 (άρθρο 8 παρ. 5) , Ν. 3274/2004 (άρθρο 33 παρ. 1).
Το τέλος αποχέτευσης υπολογίζεται σε ποσοστό 70% επί της αξίας του καταναλωθέντος νερού, και αφορά την Υπηρεσία της αποχέτευσης για όσους Δημότες έχουν συνδεθεί ή έχουν δυνατότητα σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης.

Επιθυμώ να διακόψω την παροχή υδροδότησης μου. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προσκομίζοντας έναν πρόσφατο λογαριασμό νερού. Εκεί θα συμπληρώσετε μία pdfΑίτηση Διακοπής Παροχής Υδροδότησης. Προϋπόθεση για να ακολουθηθεί η αιτούμενη διαδικασία διακοπής, είναι να μην υπάρχει υπόλοιπο οφειλής στον εν λόγω λογαριασμό. Αν υπάρχει θα πρέπει να εξοφληθεί.

Κάθε πότε εκδίδονται οι λογαριασμοί νερού;

Η έκδοση λογαριασμών (ειδοποιητηρίων) πραγματοποείται ανά 2 μήνες για την Δημοτική Ενότητα Ναυπλίου ενώ για τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Ναυπλιέων ανά 4 μήνες.

Έχω μεγάλο λογαριασμό νερού. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Συνήθως οφείλεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
A. Καθυστερημένη πληρωμή του προηγούμενου λογαριασμού.
Πολλοί καταναλωτές συνηθίζουν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους αρκετό διάστημα μετά την ημερομηνία λήξης του. Ο επόμενος λοιπόν λογαριασμός πιθανόν να εκδοθεί πριν την καθυστερημένη πληρωμή του προηγούμενου λογαριασμού και κατά συνέπεια να εμφανίζει υπόλοιπο. Κατά την διαδικασία εξόφλησης στο ταμείο όμως δεν θα υπάρχει πρόβλημα, διότι εκεί θα εμφανίζεται το πραγματικό υπόλοιπο και όχι πιθανόν αυτό που αναγράφεται στο έντυπο του λογαριασμού.

B. Υπερβολική Κατανάλωση.
Αρχικά ελέγχουμε, ότι το υδρόμετρο το οποίο μετράμε και στο οποίο αναφερόμαστε, είναι πράγματι το δικό μας (μέθοδος εντοπισμού: γυρνάμε τον διακόπτη (βάνα) δίπλα στο υδρόμετρο, κάθετα προς την σωλήνα και ελέγχουμε, ότι πράγματι δεν έχουμε ροή νερού στο σπίτι ή στο διαμέρισμά μας). Ελέγχουμε για πιθανή διαρροή (μέθοδος εντοπισμού: κλείνουμε όλες τις βρύσες στο σπίτι ή στο διαμέρισμά μας και ελέγχουμε εάν γυρίζει ο μετρητής (φτερωτή) του υδρομέτρου μας). Συνήθως το 60% των περιπτώσεων διαρροών, οφείλεται στο καζανάκι της τουαλέτας.

Τρέχει νερό στο δρόμο. Που να ειδοποιήσω;

Όταν διαπιστώσετε διαρροή στο δρόμο πρέπει οπωσδήποτε και γρήγορα να ειδοποιήσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλ. 2752028976, 2752024167 καθημερινά, ώρες γραφείου από 7:30πμ έως 3:00μμ και στο τηλέφωνο βάρδιας 6975 863668 εκτός ωρών γραφείου ή να συμπληρώσετε την Φόρμα Δήλωσης Βλαβών.

Τι χρειάζεται για την αλλαγή ιδιοκτήτη της παροχής νερού του ακινήτου μου;

Για να γίνει αλλαγή του ιδιοκτήτη της παροχής νερού πρέπει ο παλιός και ο νέος ιδιοκτήτης να έρθουν στα γραφεία της ΔΕΥΑΝ (25ης Μαρτίου 2, Ναύπλιο) στην εξυπηρέτηση καταναλωτών στο ισόγειο. Ο μεν παλιός ιδιοκτήτης να κάνει εκκαθάριση του λογαριασμού του, ο δε νέος ιδιοκτήτης να πληρώσει τα τέλη αλλαγής επωνυμίας για να γίνουν οι αλλαγές στο όνομά του προσκομίζοντας τίτλο ιδιοκτησίας ακινήτου και την αστυνομική του ταυτότητα.
Συμβουλή: Στην αγορά του ακινήτου πρέπει ο αγοραστής να φροντίζει, πριν την αγορά του ακινήτου, να εξοφληθούν οι τυχόν οφειλές ύδρευσης και αποχέτευσης από την πώληση του ακινήτου. Διαφορετικά θα επιβαρυνθεί ο ίδιος (ο αγοραστής) τις τυχόν οφειλές ύδρευσης - αποχέτευσης.

Τι χρειάζεται για να συνδεθώ με ο δίκτυο Ύδρευσης;

Δείτε την διαδικασία (δικαιολογητικά) σύνδεσης στο δίκτυο της ύδρευσης κάνοντας κλικ εδώ.

Τι χρειάζεται για να συνδεθώ με ο δίκτυο Βιολογικού (αποχέτευσης);

Δείτε την διαδικασία (δικαιολογητικά) σύνδεσης στο δίκτυο του βιολογικού καθαρισμού (αποχέτευσης) κάνοντας κλικ εδώ.

Τα στοιχεία του λογαριασμού δεν είναι σωστά. Μπορώ να τα διορθώσω;

Μπορείτε να διορθώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας αρκεί να έρθετε στα γραφεία της ΔΕΥΑΝ (25ης Μαρτίου 2, Ναύπλιο) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών για να καταθέσετε μια αίτηση αλλαγής στοιχείων (διεύθυνση αποστολής λογαριασμών, τηλέφωνα, email κ.λπ.).
Η αλλαγή επωνυμίας γίνεται μόνο με την καταβολή τελών αλλαγής επωνυμίας.
Δείτε προηγούμενη ερώτηση "Τι χρειάζεται για την αλλαγή ιδιοκτήτη της παροχής νερού του ακινήτου μου;"

Φεύγω από το ακίνητο που νοίκιαζα. Τι πρέπει να κάνω;

Πρέπει να έρθετε στα γραφεία της ΔΕΥΑΝ (25ης Μαρτίου 2, Ναύπλιο) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών προσκομίζοντας το “Λογαριασμό” μία ημέρα πριν την αποχώρησή σας από το ακίνητο ώστε να γίνει η εκκαθάριση την επόμενη ημέρα και να σας επιστραφεί η διαφορά από το ποσό της εγγύησης εφόσον έχει καταβληθεί.

Δεν πλήρωσα τον Λογαριασμό μου και έληξε. Τι κάνω τώρα;

Σε περίπτωση που ο Λογαριασμός Ύδρευσης - Αποχέτευσης δεν πληρώθηκε μέχρι την ημερομηνία της λήξης του, πρέπει να πληρωθεί άμεσα στα ταμεία της ΔΕΥΑΝ (25ης Μαρτίου 2, Ναύπλιο) ή ηλεκτρονικά μέσω ΔΙΑΣ. Δείτε τους τρόπους εξόφλησης λογαριασμών.

Copyright © 2017 - Δ.Ε.Υ.Α.Ν. | Κατασκευή ιστοσελίδας: Kinisis Web & Tourism