Δ.Ε.Υ.Α.Ν.GR
Image default
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Η διατροφική αξία και τα οφέλη νερού.

Με ποιους τρόπους μπορεί να αυξηθεί η κατανάλωσή του.

Το νερό αποτελεί το πιο βασικό συστατικό, μαζί με το οξυγόνο, για την ομαλή λειτουργία όλων των ζωντανών οργανισμών. Γι’ αυτό άλλωστε και κάποιος δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς αυτό για αρκετό διάστημα. Τα οφέλη του νερού στο σώμα μας είναι πολυάριθμα και η συμβολή του σε όλες τις βιοχημικές διεργασίες του οργανισμού το καθιστά έναν βασικό πυλώνα στην ζωή μας.

Η επαρκής ενυδάτωση βοηθά τον ανθρώπινο οργανισμό:

  1. Να ελέγχει τη θερμοκρασία του σώματος
  2. Να μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά στους ιστούς του σώματος
  3. Να αποβάλλει τα παραπροϊόντα του μεταβολισμού
  4. Να επιτελεί καλύτερα την πέψη των τροφών
  5. Να διατηρεί την υγεία των αρθρώσεων

Εκτός από τα βασικά οφέλη του νερού που αναφέρουμε παραπάνω, η αυξημένη κατανάλωση:

  1. Ενισχύει την υγεία και την ελαστικότητα του δέρματος
  2. Συμβάλει στην αυξημένη κινητικότητα εντέρου
  3. Προλαμβάνει την αυξημένη συγκέντρωση πέτρας στα νεφρά
  4. Ανακουφίζει από τους πονοκεφάλους (σύμπτωμα αφυδάτωσης)
  5. Βελτιώνει την διάθεσή μας και την εγκεφαλική μας απόδοση

Ωστόσο, ενώ οι περισσότεροι γνωρίζουμε τα οφέλη της κατανάλωσής του, οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, μας κάνουν συχνά να το αμελούμε με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να μην έχουμε ενυδατωθεί επαρκώς. Παρακάτω, δίνονται μερικές συμβουλές για το πως μπορούμε να αυξήσουμε την κατανάλωση του νερού, έτσι ώστε να γίνει μέρος της ζωής μας.

  • Καταναλώνουμε αρκετά φρούτα και λαχανικά (τουλάχιστον 5 μερίδες καθημερινά) καθώς έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε νερό και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταναλώσουμε τα φρούτα ολόκληρα, τότε μπορούμε να αυξήσουμε την κατανάλωση φυσικών χυμών φρούτων.
  • Μια πολύ καλή λύση για όσους δεν βρίσκουν καθόλου γευστικό το νερό, είναι το νερό με γεύσεις, μπορούμε δηλαδή στο νερό μας να προσθέσουμε φέτες από λεμόνι, πορτοκάλι και διάφορα αρωματικά όπως δυόσμο, βασιλικό κτλ.
  • Κατανάλωση διαφόρων αφεψημάτων-βοτάνων όπως τσαι, χαμομήλι, φασκόμηλο κτλ. χωρίς την προσθήκη ζάχαρης.
  • Για να θυμόμαστε να πίνουμε νερό, μπορούμε να συνδυάσουμε την κατανάλωσή του με κάποια καθημερινή συνήθεια ( 1 ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσουμε, 1 ποτήρι πριν φύγουμε από το σπίτι, 1 ποτήρι μόλις φτάσουμε στην δουλειά κοκ.) Με αυτό τον τρόπο η κατανάλωση νερού μπορεί να αγγίξει και τα 3 λίτρα χωρίς καν να το αντιληφθούμε.
  • Μπορούμε ακόμη να βάλουμε μια υπενθύμιση ή μια εφαρμογή που να μας θυμίζει να πίνουμε νερό, όπως επίσης να φροντίζουμε να έχουμε πάντα ένα μπουκαλάκι ή ένα ποτήρι νερό πάντα διαθέσιμο έτσι ώστε σε περίπτωση που διψάσουμε να το καταναλώσουμε.
  • Μαζί με κάθε γεύμα καλό θα ήταν να υπάρχει διαθέσιμο νερό και ενδιάμεσα μπορούμε να καταναλώνουμε μια μικρή ποσότητα.

Related posts

Ναύπλιο: Νερό Αναβάλου στις βρύσες από 2-7-2024 – ΒΙΝΤΕΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α.Ν ΣΩΚΡΑΤΗ ΔΩΡΗ

admin

ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ;

admin

Πόσο Νερό Πρέπει να Πίνω & Πότε Ακριβώς;

admin