Δ.Ε.Υ.Α.Ν.GR

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορώ να υπαxθώ στο Κοινωνικό Τιμολόγιο;

Η υπαγωγή στο Κοινωνικό Τιμολόγιο είναι εφικτή εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις, προσκομιστούν τα δικαιολογητικά και υποβληθεί σχετικό αίτημα. Η διαδικασία περιγράφεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Πως μπορώ να ρυθμίσω τις οφειλές μου;

Είναι δυνατόν η εξόφληση των λογαριασμών νερού να ρυθμίζεται σε μηνιαίες δόσεις, μετά από αίτηση του οφειλέτη. Το ελάχιστο ποσό δόσης ανέρχεται σε € 40,00 ενώ ο ανώτερος αριθμός των δόσεων σε 24. Ανάλογα με το ύψος του ποσού και τον βαθμό συνέπειας ως προς την τήρηση τυχόν προγενέστερων ρυθμίσεων, ενδέχεται να απαιτηθεί προκαταβολή.

Γιατί η τιμολόγηση του νερού βασίζεται στην κλιμάκωση των τιμών;

Όσο περισσότερο καταναλώνει κάποιος νερό τόσο αυξάνεται και το αντίτιμο (η τιμή) που πληρώνει. Το κλιμακωτό τιμολόγιο έχει ως στόχο την καταπολέμηση της σπατάλης και της αλόγιστης χρήσης του νερού. Λειτουργεί ως κίνητρο ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες καταναλώσεις.  Η κλιμάκωση της τιμής του νερού δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα.

Τι ενέργειες μπορεί να κάνει ένας καταναλωτής όταν διαπιστώσει μια βλάβη ή μια εξωτερική διαρροή;

Καλέστε αμέσως τη Δ.Ε.Υ.Α.Ν στο 2752028976 , 2752024167 και δηλώστε το ακριβές σημείο της βλάβης ή της διαρροής. Συνεργείο της Επιχείρησης θα σπεύσει άμεσα να την αποκαταστήσει.

Ποια είναι τα βήματα που ακολουθούνται σε περίπτωση εσωτερικής διαρροής;

Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι υπάρχει διαρροή μετά το υδρόμετρο, θα πρέπει αμέσως να ελέγξουμε και να επισκευάσουμε με υδραυλικό τις εγκαταστάσεις του ακινήτου.

Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές στις περιπτώσεις αιφνίδιων διακοπών της υδροδότησης;

Να ειδοποιήσουν αμέσως την Δ.Ε.Υ.Α.Ν στα τηλέφωνα των βλαβών και να έχουν ανοικτή μόνο τη βρύση που γεμίζει την μπανιέρα. Οι βρύσες του ζεστού νερού, των πλυντηρίων, των ψυγείων και των φίλτρων νερού πρέπει να είναι κλειστές. Όταν αποκατασταθεί η υδροδότηση θα αφήσουν να χυθεί λίγο νερό  στην μπανιέρα παρατηρώντας το χρώμα και τη θολότητα του που φαίνεται πιο εύκολα στην λευκή επιφάνεια. Πρέπει να υπάρχει σταθερή βελτίωση μέχρι το νερό να είναι τελείως διαυγές και άχρωμο όταν η μπανιέρα γεμίσει μέχρι ύψους περίπου 30 εκατοστών.

Πότε έχουμε λαθραία υδροληψία και τι ακριβώς γίνεται σ’ αυτή την περίπτωση;

Λαθραία υδροληψία έχουμε όταν επιδιώκεται η λήψη ποσοτήτων νερού χωρίς την καταγραφή των καταναλώσεων από τον μετρητή (π.χ. τοποθέτηση ενωτικού χωρίς μετρητή, αντίστροφη τοποθέτηση μετρητή κλπ.). Οι επιπτώσεις για τον παρανομούντα είναι ποινικές (άρθρο 372 Π.Κ.) και οικονομικές και καθορίζονται από τον Κανονισμό Ύδρευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Ν